/Trucuri de inlocuire a alimentelor care ne ajuta sa slabim fara sa mancam mai putin

Trucuri de inlocuire a alimentelor care ne ajuta sa slabim fara sa mancam mai putin

Decizia de a pierde in greutate poate parea un pic intimidanta la inceput, dar intr-adevar este nevoie doar de cateva schimbari subtile in obiceiurile noastre alimentare pentru a face diferenta si a ne apropia de obiectivele noastre.

Am pregatit pentru dvs. o lista de trucuri simple de inlocuire a alimentelor, care va vor ajuta sa va formati mai rapid fara a manca mai putin.

Popcornul contine o fractiune din cantitatea de grasimi si de calorii din chipsuri.

Maioneza are un continut considerabil de zahar si grasimi saturate, in timp ce mustarul este scazut in ambele.

Orezul brun are cele mai nutritive elemente, asa ca tinde sa fie mai bogat in fibre, vitamine si minerale.

Faina de cocos este o sursa excelenta de fibre si proteine ​​si are un continut mai scazut de carbohidrati.

O ciuperca portobello serveste ca o versiune perfecta cu carbohidrati scazuti a carnii in timp ce livreaza aceeasi experienta de burger.

Praful de cacao prelucrat este lipsit de majoritatea substantelor sale nutritive, in timp ce pudra de cacao este impachetata cu antioxidanti si are mai multe beneficii pentru sanatate.

Conopida are un aspect similar cu textura pufoasa ca si cartofii, dar contine mai putini carbohidrati si aproape nici o grasime.

Mierea contine urme de vitamine si minerale si este mai dulce si mai usor de digerat decit zaharul rafinat.

Laptele de vaca are de multe ori mai mult zahar si grasimi decat laptele de migdale sau alte bauturi pe baza de plante.

Zucchini este un substitut gustos pentru orice paste obisnuite. Cu toate acestea, el vine fara numarul ridicat de calorii si carbohidrati.

Bauturile racoritoare sunt facute cu indulcitori si arome artificiale. Ceaiul are antioxidanti.

Bananele au un gust dulce natural si o consistenta cremoasa si sunt, de asemenea, lipsite de grasimi si zahar nesanatoase.

Cartofii au de doua ori mai multe calorii si carbohidrati ca portie ca morcovi.