Cum sa obtii cat mai multe vizite pe un blog

Fie ca este vorba despre un blog de afaceri, un blog personal sau un blog pentru a castiga bani, o cerinta fundamentala este un trafic bun de vizitatori (un flux bun de utilizatori care il viziteaza).

In cazul unui blog pentru a castiga bani, cu cat este mai mare traficul, cu atat mai multi bani putem castiga.

Calitatea continutului

Calitatea continutului este unul dintre principalii factori pe care motoarele de cautare le iau in considerare la pozitionarea unui blog in rezultatele cautarii.

Cu cat este mai mare calitatea continutului unui blog, cu atat este mai mare probabilitatea ca motoarele de cautare sa il pozitioneze in primele locuri ale rezultatelor cautarii.

Actualizati frecventa
Frecventa actualizarii unui blog este un alt factor pe care motoarele de cautare le iau in considerare atunci cand il pozitioneaza in rezultatele cautarii, desi nu dau o valoare atat de mare calitatii continutului.

Link-uri inbound
Backlink-urile unui blog sunt link-uri de pe alte site-uri care indica spre el; adica link-uri pe care proprietarii altor site-uri web decid sa le plaseze pe site-urile lor si care fac referire la blog; de exemplu, sa il recomande si sa permita cititorilor sa il viziteze imediat.

Numarul si calitatea link-urilor de intrare pe care le are un blog este unul dintre principalii factori pe care motoarele de cautare le iau in considerare atunci cand il pozitioneaza in rezultatele cautarii.

Cuvinte sau fraze cheie
Cuvintele sau expresiile-cheie (cuvinte cheie) sunt cuvinte sau expresii prin care ne-am dori sa le gasim in motoarele de cautare; De exemplu, daca vrem ca blogul nostru sa fie gasit in motoarele de cautare de fiecare data cand cineva introduce cuvantul „retete”, atunci acel cuvant ar fi cuvantul cheie.

Alte modalitati de a vizita un blog
Dupa cum am mentionat, principala modalitate de a obtine vizite la un blog este sa va asigurati o buna pozitionare in rezultatele cautarii motoarelor de cautare; Cu toate acestea, exista si alte modalitati de a vizita un blog care constau in principal in promovarea acestuia.

  • publicati adresa blogului in directoarele de link-uri: consta in publicarea adresei electronice a blogului in unele din numeroasele directoare ale link-urilor care exista pe Internet.
  • participati la retelele sociale: consta in crearea unei pagini pentru blog pe anumite retele sociale precum Facebook si Twitter si promovarea acestuia;
  • publicati articole pe alte site-uri web: consta in scrierea si publicarea de articole pe unele site-uri web care ne permit, pe langa publicarea unui articol pe oricare dintre paginile sale, sa includem la sfarsitul acestui articol si un link catre blogul nostru.
  • publicitate pe Internet:
  • publicitate offline: consta in publicitatea blogului in afara Internetului, de exemplu prin pliante, autocolante, carti de vizita si adresa de e-mail a blogului.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *